CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Myspace Glitter Text

Followers

Pages

Saturday, May 7, 2011

第四章~卑鄙的你...

正在躺在床上滴我,
不停地哭...
收音机也了解我,
播放了适合他滴歌...

''you,with your words like knives

and swords and weapons that


use against me...''

他的确像用一把箭,

把我滴心割伤了...

我一直哭,
枕头就不停地唠叨,
怪我为什么把它弄得湿湿
我根本没把它说的话听进去,
我只听到..
我滴哭声...
哭着哭着,
不知不觉地睡着了...
待续...

0 comments: